Subject: Fwd: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsus
From: "ETTAS info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 13:43:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Töötervishoiuarstide Seltsi poolt pole kommentaare ega ettepanekuid 
Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja 
vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsusele.

Lugupidamisega,

Eesti Töötervishoiuarstide Selts

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: K, 23. aprill 2025 kell 15:35
Subject: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsus
To: Riigikogu sotsiaalkomisjon <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Töötukassa 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti Väike- ja 
Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Haiglate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Perearstide Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Eesti Töötervishoiuarstide Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti Patsientide 
Esindusühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Palume teie arvamust hiljemalt 12.05.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/60c8eee6-153e-4e92-85f3-d90651174230

Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsus

Registreerimise kuupäev: 23.04.2025

Registreerimise number: 1.2-2/24-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee